OVER STICHTING VRIJ SPEL

WIJ DOEN HET VOOR DE KINDEREN !

Stichting Vrij Spel organiseert onder de naam De Speelfabriek al sinds 1983 kindervakantiewerk in Hendrik-Ido-Ambacht. Tot 2005 vonden alle activiteiten plaats in het Jeugdspeelpark aan de IJdenhove, daarna in Dock-03. Vanaf 2016 vinden de activiteiten plaats in de sporthal De Ridderhal en in het Baxpark.

Jaarlijks organiseren wij vier weken vol speelplezier voor kinderen van 5 t/m 13 jaar.  De vakantiewerkweken worden mogelijk gemaakt door een groot aantal vrijwilligers, de gemeente, adverteerders  en sponsoren. Jaarlijks zijn circa 60 vrijwilligers actief voor stichting Vrij Spel.

Dagelijks zijn meerdere bestuursleden aanwezig in De Speelfabriek.
Zij hebben de leiding over de activiteiten en zijn herkenbaar aan een zwart shirt.

De overige medewerkers zij te herkennen aan hun gele of roze shirt

DE SPEELFABRIEK

in Hendrik-Ido-Ambacht heeft:

10 DAGEN

speelplezier
voor kinderen

2 DAGEN

Kamp

bezoekers
gemiddeld per dag

Bouwen aan de toekomst!

Stichting Vrij Spel wil de kosten voor de kinderen zo laag mogelijk houden zodat De Speelfabriek voor iedereen toegankelijk is. Ook zijn we continu bezig met het verbeteren van het programma. Daarom kunnen we hulp van bedrijven die ons willen helpen ontzetten goed gebruiken.

Alle bedrijven die De Speelfabriek helpen door het sponsoren van materiaal, geld of menskracht belonen wij met het plaatsen van hun logo en link naar hun website. Ook zullen de belangrijke sponsoren genoemd worden in de nieuwsbrief en is er een mogelijkheid om op het drukwerk dat we versprijden een advertentie te plaatsen.

Het is ook mogelijk om uw bedrijfsnaam te koppelen aan een specifieke activiteit.

Stichting Vrij Spel staat open voor uw ideeën en biedt via deze website, social media, sponsorvlaggen, etc ruime aandacht aan voor uw bedrijf.

Kijk voor meer informatie op onze sponsorpagina of neem contact met ons op.

HET DAGELIJKS BESTUUR

Stichting Vrij Spel Hendrik-Ido-Ambacht.

Cees van Meerten

VOORZITTER
Algemene leiding
Johan Kreukniet

PENNINGMESTER
De financiele administratie
Naomi Stolk

SECRETARIS
Secretariaat
Sylvia Stolk

VICE VOORZITTER
Coördinator vrijwilligers

VRIJWILLIGER WORDEN!

Waarom vrijwilliger worden?

Vrijwilligers vormen het hart van onze stichting!

Vrijwilligers zorgen voor zichtbaarheid, helpen ons bij het uitvoeren van De Speelfabriek en andere activiteiten. Samen met onze vrijwilligers willen wij het verschil maken voor kinderen in Hendrik-Ido-Ambacht.

Wat ga ik doen als vrijwilliger?
Wat verwachten we van jou?
Wat bieden we jou?